Grattis friskis&svettis Trollhättan

Iår är det 25årjubileum för Friskis&Svettis Trollhättan och helgen bjuder på en riktig kalashelg. Eftersom vi vrider om klockan inatt kom personalen på friskis på den briljanta idén med att vi slår till med ett 25 timmars dygn. Så klockan 10 imorses öppnade vi portarna och bjuder på aktiviteter fram till 10 imorgon. Visst låter det roligt?! Det bjuds på allt från temajympa (jag ska ta med mig mamma och jenny på 80tals pass om några timmar), chokladprovning, juniorjympa och ansiktsmålning för barn och inatt är det ett två timmars spinningpass som jag tänkte gå på. Spännande. O denna månaden är det ett år sedan som jag själv blev medlem i friskis&svettis och tänk vad mycket som har hänt sedan dess. Receptionist och ett ledarkontrakt som är påskrivet. Inte illa jobbat av mig om jag får säga det själv ;) Det bästa av allt är att all träning är gratis under detta dygnet! Dock är det stängt imorgon, men på måndag öppnar vi som vanligt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0