sjukstugan fortsätter!

Trodde igår att nu jävlar är jag typ frisk, gjorde mina timmar på friskis, något hostiga men det gick. Åkte sen ner till Edet och hem till mamma och pappa och där sa det pang. Tjoff tjoff bara så var det värre än innan och örat började värka som jag vet inte vad. Åkte hem och var hemma runt tio och jag som hatar värktabletter och tar det bara när jag har så ont att jag inte pallar mer började leta i skåpet och fanns mina alvedon där? NEJ! Som tur var hade Jenny bamyl hemma som jag fick och det tog bort den värsta värken och även febern som kom helt plötsligt så att jag kunde sova iaf. Vaknade några timmar senare av att den var tillbaka så fick bli ett par bamyl till. När jag vaknade imorse var värken borta men jävlar vilket lock det är för örat. Så hör jag dåligt i vanligt val är det inget mot vad jag gör nu. :/ Så nu håller jag bara tummarna för att värken håller sig borta annars måste jag iväg och kolla upp örat gammalt öronbarn som jag är.

Grabbarna började bli väldigt rastlösa igår och inte så konstigt eftersom jag legat halvdäckad hela veckan så ringde Jenny förut och frågade om de inte kunde få vara där idag och självklart fick de det. Så nu kan jag ligga nerbäddad med gott samvete och vara sjuk i lugn och ro.. Inte alltid lätt när man har två katter som är uttråkade och gör allt för att få min uppmärksamhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0