snedfördelning?

Jag funderar lite över fördelningen i min lilla familj. Jag tar hand om grabbarna dag ut och dag in men nu är det så att jag har åkt på världens bomförkylning och har inte så mycket energi, men tror ni pojkarna tar hand om sin mamma? Nej, de ligger mer såhär:



Det är två riktiga slappnissar jag har att göra med och jag bad Bosse gå till affären och köpa nyponsoppa och choklad men det jag fick till svar var en stor gäspning. Suck. Sivert har iaf varit framme hos mig och sagt godmorgon men jag antar att jag snörvlade för mycket för han gick tillbaka till Bosse med en gång. Så nu har vi två läger här hemma. De friska i soffan och de sjuka i sängen. Två mot en, let the battle begin.


Här sitter jag och ser ut som sju svåra år och det ser nästan ut som att jag gråtit hela natten men var inte oroliga, ögonen rinner bara som ett vattenfall. Ganska läckert har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0