stolt kattmamma

Idag var grabbarna hos veterinären och fick deras årliga vaccination och jag måste säga att de aldrig varit så duktiga. Sivert brukar vara exemplarisk och tycker det är ganska roligt att vara där, men Bossemannen brukar trycka inne i buren, men idag gick han ut självmant och lät veterinären både göra en kort undersökning och ge sprutan utan ett knyst. Sivert var på upptäcksfärd efter sin lilla undersökning och var nyfiken på vad sköterskan gjorde vid skrivbordet. Så han hoppade upp på handfatet bredvid och börja tragga med sköterskan och hon svarade glatt. Så Sivert fick sin spruta samtidigt som han var i handfatet. Det är som man säger, alla sätt är bra. Veterinären förälskade sig som vanligt och kunde knappt sluta pussa på grabbarna, men det är klart - mina pojkar är lite bättre än alla andra, jävlar i min låda vad jag har lyckats med dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0