älskade grabbar

Idag är det 22 september vilket innebär att Sivert och Bosse har funnits i mitt liv i två år. Jag ska erkänna, det har varit otroligt många jobbiga stunder som i början när de var överallt och ingenstans hela tiden förutom när det kom besök då sov de så snällt så. Inte konstigt att ingen trodde på mig när jag sa hur de höll på annars.


Kan ni förstå att de har varit såhär små. 9 veckor gamla


Nu är de inte size zero längre kan man väl säga.

Det bästa med mina grabbar är att de är de mysigaste katterna som går att hitta. Jag är egentligen ingen kattmänniska och trodde aldrig att jag skulle fästa mig så vid grabbarna, men jävlar i min låda jag klarar mig inte utan dem här hemma. Har otroligt svårt att sova utan dem, måste höra Siverts alla läten och höra hur Bosse sträcker på sig i soffan.

Den senaste och roligaste leken är flugjakt och de har ingen chans. Är duktiga grabbar jag har och det är så roligt att bara sitta och kolla på hur de kämpar för att få tag på flugorna. Mina små minigrisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0