Ringproblem

På sommaren svullnar alltid mina fingrar så det blir liiite jobbigt att ha på mig ringar. Men inte bryr jag mig om det, de sitter där de ska. Farfars ring gör dock lite ont, men den sitter verkligen där den sitter. Nu till det konstiga. Mina fingrar är svullna, i december. Farfars ring börjar skava lite igen, men som sagt den sitter där den sitter. det ska krävas mycket till att jag ska ta av mig den helt enkelt. Okej, Thailand kanske de åker av, iaf på dagarna. Sist gång fick jag ett sår av ringen på ringfingret, det var inte mysigt ;)


Farfars fina ring som han hade på lillfingret, på mig sitter den perfekt på pekfingret ;) Bär den varje dag med stolthet <3


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en snygg ring i min blogg om du känner för det :)

2011-12-13 @ 11:46:18
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0