älska


jag älskar den, jag är galet nöjd och den blir bara snyggare och snyggare. Tänk vad snygg den kommer vara när den är klar!!! Texten är från min absoluta favorit låt och från min absoluta favoritartist. 1000 nålar med Martin Stenmarck. alla ni som sagt att det bara är en fjortisförälskälse kan ju ta och dra dit pepparn växer. 9 år gammal hörde jag honom för första gången, nu är jag 22 och hans musik betyder så otroligt mycket för mig! Ni anar inte känslan för mig att se honom live på scen. varje gång tåras ögonen och jag är så lycklig! Drömmen för mig hade varit att få träffa denna människa som gör musiken som betyder så mycket och få berätta det. Men antagligen hade jag väl blivit stum av lycka <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Den kommer nog bli riktigt snygg när den är färdig, den ser riktigt bra ut än så länge!

2011-01-21 @ 14:40:20
Postat av: jennifer

Ååh vad tjusigt det blir!

2011-01-22 @ 09:01:44
URL: http://jaaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0