funkisdag

Kroppen värker och hungrar efter MAT! Men jävlar vilken rolig dag jag har haft. Pallrade mig bort till friskis runt 8 imorse för en inspirationsdag tillsammans med funkisar från Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg. Dagen började lite med att våra verksamhetschefer pratade lite och sen var det dags för mitt första pass - Dans Fuego (som förövrigt börjar hos oss i febrari). Då jag avskyr zumba gillar jag inte heller dans fuego men en sjukt duktig ledare och jag blev svettig iaf. Därefter vart det dags för lunch och efter det hade jag ett Flexintervall inbokat. Började med 25 min intensiv intervallträning och ja, jag vart helt slut i kroppen så Flexdelen (rörlighet) var ljuvlig. därefter var det dags för det roligaste medelpasset jag någonsin varit på och ledaren var så otroligt duktig. En riktig inspirationskälla. Vi avslutade dagen med Bollywood dans och några gav upp, men vi andra var tappra och kämpade med koreografin in i det sista :)

Galet bra dag verkligen. Mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0