siverts kamp.

Idag har varit en riktig pluggdag. För Bosse har den mest bestått av sömn. Sivert däremot har haft en gosig dag och det´har varit precis som att han har tittat på mig och sagt "morsan vi ska gosa nu och gör vi inte det kommer jag bita och dra i ditt halsband, gnälla så du inte kan läsa, bita dig i armbågen OCH på glasögonen". Att läsa arbeten på datorn med en tjock katt i knät är inte det lättaste, men det går, han vill dessutom inte flytta på sig. Försöker jag resa på mig gör han allt som står i hans makt för att hålla sig kvar i knät eller på magen. Han har verkligen kämpat idag :)


Tur att han är så söt som han är och har oerhört gröna ögon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0