filminspelning

Idag pallrade vi oss upp klockan 06.00 för att vara med på inspelningarna av Blondie. Tillsammans med Helena af Sandeberg var vi 30 stycken som skulle köra ett jympapass på friskis. Det är första gången i mitt liv någon kommer och sprutar ner hela mig med vatten för att jag ska se svettig ut, jag som svettas ganska bra annars.  Sju tagningar krävdes sen vart vi klara. Kan ju säga som såhär att jag och grabbarna har sovit middag idag, vi är inte vana vid att gå upp såhär tidigt. Så när jag vaknade efter vår lilla lur låg jag med mina ben över Sivert som stensov och Bosse låg nära, nära, nära intill mig. Onödigt att hålla lite avstånd liksom ;)


Vi har en som inte riktigt vill vakna idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0