ett slut

jag ser ett slut på denna sommarens jobb.. Två nätter och två förmiddagar kvar. Det är inte det att jag inte trivs på mitt jobb för det gör jag absolut. Jobbar nog med brukets bästa människor tror jag, nej det är det att jag vill att det ska ta slut så jag kan åka till Rhodos och sedan börja skolan! Sen blir det inte bruket förens nästa sommar igen och det sa jag visserligen förra sommaren också när jag slutade, men nu är det ju helt säkert eftersom jag kommer ha fullt upp under terminerna. Hade ju inget fast jobb i höstas när de ringde och ville ha in mig, vikarierade bara då inom barnomsorgen, och man är ju inte så dum att man tackar nej till jobb med så bra lön. Vikarielönen och bruketlönen, vad väljer man? :P bruket självklart. Nej, men det ska bli skönt att få ordning med dygnsrytmen. just nu är min sömn inte den bästa som en del kanske har förstått och man funkar inte så bra om man inte sover. men det ska det bli ändring på .:D

Kommentarer
Postat av: linn

å nej malin, va länge vi blir utan varandra då!.. dock för en bra orsak för oss båda :) det är så skönt att sitt och titta ut på skitvädret genom fönstret på jobbet och bara, det är lugnt jag åker i övermorgon :D

2008-08-04 @ 14:52:00
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0