hemma hos alva

sitter just nu hemma hos alva, har ätit kvällsmat och är ganska trött nu. överlevde i alla fall dagens jobb, var visserligen bara 4h, men hade ju jobbat förmiddag + natt innan det och det slet en del på kroppen. Men inatt skall här sovas....i värmen. Är otroligt varmt här i lägenheten och inte kan man öppna fönstren för då ligger det en platt alva nere på gatan och det vill jag absolut inte. då får det hellre vara lite varmt.

herregud, ni som läser min blogg måste tro att jag har världen tråkigaste liv. känns som att jag jämt skriver att jag jobbar, jobbar och åter jobbar, men det stämmer faktiskt. Jobbar man 5skift jobbar man ju sju dagar och är ledig fem och när jag har frivecka brukar det inte alltid bli så mycket roliga saker gjorda, eftersom då jobbar alla andra. värdelöst är det. Men jag ser det som en kort period och det kommer bli bättre sen när skolan börjar, helt plötsligt kommer jag kunna göra saker varje helg om jag vill och det kommer kännas väldigt skönt tror jag. Minns knappt hur det känns att ha alla helger lediga. Tokigt. Nej, nu är det sängdags för mig och alva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0