komplex

Jag tror jag kommer utveckla ett komplex..... för mina öron. Tur att jag nästan alltid har mitt långa hår utsläppt, men jag upptäckte inatt att de är olika stora och det rör sig in om en mm, nej det handlar om 1cm!!!!!! Ja, jag var tvungen att ta fram måttbandet och mäta och ja, jag var uttråkad. Men fattar ni, 1cm på öronen är mycket!!!! Jag kommer aldrig mer kunna se mina öron utan att tänka på det här. Så en sak är säker, jag ska aldrig bli korthårig för då kommer jag ju se mitt ena monster öra i spegeln varje dag. Nej jag kommer behålla mitt långa hår tills den dagen jag trillar av pinnen, så är det bara.

Idag har jag inte gjort många knop. Sov till halv 1 och sen har jag bara tagit det lugnt. Sov en liten stund förut, har ju natt idag igen, men sen har jag frivecka. Ska bli väldigt skönt. Men måste säga att denna perioden har gått riktigt snabbt, trots den extra natten jag la till i början där. En rolig period har det varit också. Bra arbetskamrater underlättar otroligt mycket ska ni veta. Jag hoppas verkligen jag får komma tillbaka till detta skiftet nästa sommar också. Annars får jag väl gå och gråta lite hos chefen så. :)

Blir Trollhättan på fredag med Louise, handla det sista inför Rhodos. Imorgon är det en vecka kvar. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha du är knäpp, vem bryr sig om öron?



Tack förresten, jag kom in på lärarutbildningen med inriktning svenskalärare :) Får hoppas att tillräckligt många sökte så det inte blir inställt eller något sådant nu..

2008-08-05 @ 20:49:25
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaha! Det hade varit kul :)

2008-08-05 @ 22:02:28
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0