zombie

Känner mig just nu som en zombie. Jobbade ju förmiddag igår och så jobbade jag inatt och det känns i kroppen idag. Ska iväg om en timma och jobba igen, fast bara 4h vilket känns väldigt skönt. Är så dåligt med folk så jag hoppade in idag iaf, skulle egentligen haft denna dagen ledig.

Ikväll åker jag upp till Alva och passar henne hela helgen. Eller ja, hon kommer ju vara själv typ hela tiden eftersom jag jobbar eftermiddag, men förmiddagarna då är det vi som ska gosa. Herregud, denna sommaren är snart slut. Vi är redan inne i augusti vilket innebär att jag snart börjar skolan och om två veckor befinner jag mig på Rhodos. Helt galet vad jag längtar. Kommer bli så skönt. Nej, nu ska jag ner och äta lite mat innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0