R.I.P Powerpuffpinglorna?

Vad är det jag läser på disco? Ska vi inte ha kvar samma studiegrupper nästa kurs? Powerpuffpinglorna! hallå, vi är ju ett järngäng för tusan. de kan inte splittra på oss. inser de inte det? :) Visserligen visste vi ju att vi inte skulle vara i samma grupp hela utbildningen igenom, men ändå.... vi som är bäst.. nästa grupp kommer vi ju inte kunna ha bäst som motto i.. Powerpuffpinglornas motto är ju VI ÄR BÄST! Hoppas verkligen att jag kommer i en bra grupp nästa kurs, men powerpuffpinglorna kommer sörjas.. :( men vi är bäst iaf ska ni veta ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag det är för jävligt =( jag vill inte >_<

2008-12-18 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0