ååååååååå

Kul att man har hyresvärdar som har koll på saker och ting. Jag har bott i min lägenhet sedan 17 september och jag har fortfarande inte fått någon avi på hyran. Jag vill göra rätt för mig och vi har ringt och sagt att inget har kommit och detta gjorde vi i förra veckan någon gång. Ännu har ingenting kommit, så istället för att jag betalade 1500 för sep, 3375 för okt och 3375 för nov, fick jag idag ta allting på en och samma gång.
 Så för all hyra plus parkering har jag fått slänga ut lite mer än 9000 spänn på en och samma gång. Om de gjorde rätt för sig från första början och ser till att folket runt omkring de sköter sitt jobb skulle jag sluppit detta. Kan ju säga att det är tur att jag jobbat på bruket och kan lägga undan massa pengar för det är inte alla studenter som skulle kunna betala den summan på en och samma gång. Blir så irreterad. Hade det varit så att man betalar för november månad i slutet på november hade det inte varit några problem, men nu betalar man ju i förväg då blir det genast lite saftigare. och det är ingenting de har berättat för mig, utan det fick jenny säga.
 Jag har aldrig bott själv i en lägenhet, jag har liksom bott hemma hela livet och fått boendet serverat på silverfat fram tills nu, vill hyresvärdarna då att jag ska veta sånt själv då eller? Nej, nu får det bli ordning på de!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så ni pratade med honom efter att vi pratat eller? Tycker de kunde planera detta lite bättre. 9000 är en saftig summa på en och samma gång!

2008-11-03 @ 21:19:48
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Alexandra svarar

Nej, jag lyssnade inte så noga jag heller. Speciellt inte efter pausen. Satt och klottrade gubbar i mitt block i stället..

2008-11-03 @ 22:21:02
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0