tårtbagare

blev precis klar med tårtan som jag gjort till min kära pappa. den står just nu inne i kylen så chokladen jag la på ska stelna och sedan ska det på plast så den är perfekt imorgon :D ska alldelles strax hoppa in i duschen och sedan börja göra mig iordning. sedan åker jag o lelle ner till jossan och sedan ska vi vidare till christoffer som ska ha inflyttningsfest idag. blir nog trevligt.

Imorse var det fotbollsmatch i min säng. nya leken förstår ni här hemma, leka med bollen i sängen. Måste de bara leka den när jag vill sova? ja, de är ju inte smarta de där två iaf, men söta det är de. :D

Kommentarer
Postat av: Junitjej

SÅ kul att du pluggar till lärare! Är lärare själv.

2008-11-08 @ 14:59:12
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0