heeelg

skönt med helg och jag skall bara ta det lugnt och plugga och bara vara helt enkelt. Imorgon får jag ÄNTLIGEN sova utan några byggubbar som är här och grejar i lelles lägenhet. Eller gubbar och gubbar, det är unga killar och den ena är som tagen från himlen, en riktig läckerbit med andra ord. :P Fast det är klart Alva&Alvin drar ju igång tidigt på morgonen men får be de ta sovmorgon imorgon eller nåt. man kan ju alltid hoppas...

Har suttit och jobbat med gruppen hela dagen och vi har nog fått gjort en del faktiskt, fast att det inte känns som det just nu. Men det är en himla bra grupp jag har i alla fall. :D På måndag träffas vi en timma tidigare än vad schemat säger, för att få lite mer tid att få ihop allt. Och på tisdag har vi hemmastudier, men åker upp till skolan vid 8 och jobbar fram till ett typ och sen ska jag ner till IKEA och kolla lite småsaker till köket. Kanske även köper ett par fotpallar om jag hittar några fina. Känns som att det kan vara bra att ha det för att få lite mer sittplatser i min lilla lägenhet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0