inte långt kvar nu

Imorgon går jag på min sista period på jobbet! 7 dagar kvar av denna sommaren som förövrigt har gått galet fort. Tjoff sa det så var den över liksom och skolan drar igång. Jag får två veckor ledigt iaf, kan behövas efter att ha slitit bland maskinerna och den här sommaren har det verkligen varit slit. Har inte varit många dagar det har flutit på utan maskinerna har krånglat mest hela tiden. Jobbigast var det under värmeböljan då maskinerna fick värmeslag och la av en lite då och då, fick vilat lite och sen starta upp som vanligt. Det var några skumma veckor.

Idag har jag varit iväg och badat med Eve och Liam eller Liman som han själv säger. Nu ska jag snart gå hem till Louise och gå iväg till Pråmen med henne, Jossan och Melina. Räkfrossa står på schemat! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0