LEEEEEDIG!

Jag är ledig nu mina vänner! Hur härligt som helst. Imorgon träffar jag mina jobbarkompisar igen för då är det dags för Askiftets linje 10 och 12 att ha lite party. Ser jag framemot. Jag och Marina som dragit igång det hela, hur bra som helst när sommarjobbarna kommer och styr upp saker och ting :)

Tro det eller ej, men jag har levande ljus i fönsten nu och de får stå där ifred. Grabbarna är t.o.m lite rädda och sitter och vaktar hela tiden. Jag som älskar ha levande ljus har inte riktigt vågat ha det eftersom de är så livliga, men idag har det gått hur bra som helst. Har ju självklart koll hela tiden ifall de skulle få sig ett spel, men tror inte de skulle våga göra nåt där. De har närmat sig ljusen, men när de känt värmen backade de. De har ju bränt sig på spisen och så innan och där har de ju känt av värmen när de närmat sig plattan så de associerar kanske ljuset till det. Vad vet jag. Bosse brände sig iaf på plattan förut igen. Eller ja han gick inte rakt på den, utan precis bredvid men där är det ju också varmt. Så han fick nog lite ont, men samtidigt är det på det sättet de lär sig vilka saker som är farliga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0