Män som hatar kvinnor

Igår såg jag män som hatar kvinnor för första gången. Den var hur bra som helst och ni som har sett den men inte läst boken, läs boken för den är 700ggr bättre. I mitten på september kommer andra filmen ut och jag längtar efter att få se den. Jag har börjat läsa på den boken, men funderar på att vänta tills jag har sett filmen. När jag läser ser jag omgivningen framför mig och hur människorna ser ut. När jag började läsa första boken visste jag ju hur huvudrollerna skulle se ut, men det var ändå inte så de såg ut i mitt huvud och då tycker jag det blir jobbigt när man sedan ser filmatiseringen och inget stämmer överens med hur jag har föreställt mig det. Så nej, det andra boken får jag nog vänta med tills efter filmen, annars kommer jag bara sitta och vara förbannad i biosalongen!

Idag skall jag och Max ha en mysdag. Jag skall åka ner och hämta honom lite senare och åka tillbaka till Trollhättan. Leka lite i parken och så ska vi gå en promenad runt slussarna. Lite tid bara för mig och honom. Lite synd att han avskyr katter, annars hade han kunnat komma hem hit också, men det fungerar inte riktigt när jag har mina grabbar här. Drömmen för mig hade ju varit om alla tre kunde vara under samma tak, men icke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0