semester

Mina vänner, jag har semester nu och det är jag banne mig värd. Har jobbat jävligt bra i sommar ska ni veta och jag är inte rädd för att berömma mig själv, det har jag och marina nämligen gjort nu under en månads tid. Linje 12s A skift har jäkligt bra sommarjobbare, så är det bara. Vi är bra på att vara trevligt, skeptiska, nöjda, asbra, ja allt helt enkelt. Jävligt roliga är vi också. Vi är bäst helt enkelt och om ett par månader ska vi styra upp lite party och uppdatera oss på vad som har hänt i våra liv! Så ska det va!

Nu ska jag snart hem till Lelle och bli bjuden på vin! Sen ska vi väl ut och äta nånstans och fira vår semester! WOHOO!

Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Ja man ska ju vara nöjd med sig själv! Och det är ju sällan andra besvärar sig med att ge beröm så bäst att göra det själv.

2009-08-15 @ 16:23:14
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0