sovmorgon

Tro det eller ej men jag fick sovmorgon idag. Inget slagsmål 8.00 utan alla barn var tysta hela morgonen så 11 gick jag upp! Hur skönt som helst. Vaknade däremot kvart över 4 inatt av att Alva den lilla pissenissan varit framme i sängen. Så upp och byta sängkläder och sen var de igång katterna. Men tillslut somnade de iaf. Skönt det.
Dagen blir väldigt lugn. Morfar kommer hit strax och skall hjälpa mig byta mina spottar. Vet inte riktigt hur man gör det nämligen. Ikväll åker jag till Edet, vi skall börja träna inför modevisningarna som drar igång 14 februari, då på Sand. Det blir spännande! Läste att Team Hanna vann körslaget igår. Jag har inte följt det, har nog bara kollat två gånger och de gånger jag har kollat har jag tyckt hennes kör varit bäst. De har verkligen gjort roliga saker. Team Uddevalla var så vanliga hela tiden tycker jag! Igår var det förövrigt en vecka kvar till Melodifestivalen drar igång och vi skall ut då! Men jag SKA har på tv:n för jag kan bara inte missa det. Folk förstår nog inte hur galen jag är i det egentligen. Men så är det och det är bara för folk att acceptera det! Sådeså!


Hanna Hedlund i melodifestivalen 2000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0