grym tant

Sitter och tittar på Miami INK nu och det var en 80årig tant där som gjorde sin första tatuering. Hon var verkligen cool och hur pigg som helst. Så vill jag också vara när jag är gammal. Bara glida in på en tatueringstudio och bara vara grymmast på stället. Jag ska vara den som tatuerarna pratar om efteråt och tycker att jag är den grymmaste gamla tanten de nånsin träffat. Fast innan det blir så skall jag vara lite ung först och vara den grymmaste ungdomen som kommer till tatueringsstudion... eller nåt.

Kom precis på att jag aldrig behöver köpa en diskmaskin. Jag har en redan och märket heter Sivert. Han har tagit hand om fördisken nu på min frukosttallrik och känner jag honom rätt så är han snart tillbaka och gör klart sitt arbete eller så skickar han Bosse. Bra teamwork i familjen Andersson på Kungsgatan!

Nu skall jag göra mig iordning och snart bege mig bort till Jenny!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det såg jag också, hon som tatuerade in ett "A" och stötte på Ami. x)

2009-03-22 @ 14:20:41
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0