Mallan är smart

Jag är otroligt smart skall ni veta. Har kanske nämnt någon gång att jag om några år skall köpa mig en mops. De är inte direkt billga, så idag har jag öppnat ett sparkonto och skall spara ihop en del till Agda där. Japp, jag vill ha en hona och hon skall heta Agda. Men innan hon kommer in i mitt och katternas liv måste jag gå klart skolan, ha ett arbete och ett större boende. Så sommaren 2012 skulle kanske vara perfekt för Agda att ta plats i våra liv? Vi får se!

Har varit ute en hel del idag. Både med katterna och sen på en långpromenad med Jonna. Har varit så skönt. Sen la jag mig på soffan bredvid Sivert och skulle ha lite mys, men då plingar hyresvärden på. Han skulle sätta skivor på ett par ställen så inte råttan kan ta sig in den vägen, vart den nu befinner sig. Kan inte riktigt känna mig lugn faktiskt eftersom jag lyssnar efter helvetet hela tiden. Kan inte slappna av, men den dagen kommer väl någongång. Var nån gubbe med honom som tittade på katterna och frågade mig om det var mamma och hennes barn. Nej de är allt bröder svarade jag då.. Men jag förstår honom, Sivert är så mycket större än vad Bosse är för Bosse är minimini! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0