Marley och jag

Jag vill verkligen se Marley och jag. Ni vet den filmen om hunden som kommer upp på bio snart. Känns som att det är mycket i den filmen som stämmer in även på Max. Herregud vad mycket tokigheter han har hittat på under snart sex år i livet. När han var yngre hade han en period då han skulle sitta bredvid oss i fåtöljen vi då hade i vardagsrummet. Nu var det ju så att han skulle sitta på armstödet och en kväll när jag sitter där känner jag hur han tar tag i min arm med sina tassar. Han har helt enkelt glidit ner från armstödet och kämpar nu för sitt liv. Han har ett ordentligt tag i min arm och jag kunde se vilken panik han hade och jag kunde inte göra annat än att skratta. Till saken hör att han drog upp sina bakben när han hängde där, hade han satt ner bakbenen hade han stått med dem i golvet och han hade inte behövt ha den paniken.
   Max är en riktig pussgurka skall ni veta och det är inte en puss man får utan det är snarare en pusskavalkad han brukar köra med. Han vet även vad puss är för något. Det är inte dåligt av en hund att kunna puss på kommando. Men sitter man bredvid honom och frågar om man kan få en puss så får man det. :) Ordning och reda på den mannen.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, diggar hans "friss" på det första fotot:) Lill-maxen

2009-03-23 @ 22:49:00
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0