Martin Stenmarck

Har just kollat klart på gårdagens Så ska det låta och jag kan inte säga något annat än Martin Stenmarck är så jävla bra artist! Jag har beundrat honom under många år nu, eller nej snarare avgudad för när han öppnar munnen och börjar sjunga så är det magi som kommer ur hans mun! Om ni någon gång får möjlighet att gå på en av hans konserter gör det för det är så himla roligt! Ni som säger att ni inte tycker om honom eller hans låtar tänk bort det. Gå och kolla så får ni se vilken oerhört begåvad artist han är och hur bra han fångar publiken både genom sin sång och mellansnacket. Jag lovar er det är verkligen värt att gå och kolla, för den rösten går inte av för hackor må jag säga! Hoppas verkligen han är med i årets upplaga av ladies night, det var ju inte helt 100 först att han skulle vara med förra året, men var det iaf.. Så hoppas verkligen han är det även iår!

Jag vaknade förresten fem i sju förut av mig själv och klockan ringde sju, för jag har nämligen tvättning på schemat idag! Hur duktig är inte jag på en skala? Nu ska jag ställa mig och diska lite snabbt och sedan baka något för idag kommer mamma och pappa hit. Pappa skall hjälpa mig sätta upp ett par hyllor här hemma nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0