på rymmen

sitter hemma hos jenny nu, jag bor här för tillfället. Flydde nämligen med mina katter från vår lägenhet runt fyra inatt. Jag klarar inte av att bo där längre, är verkligen rädd hela tiden. Ska dit en snabbis om en stund och hämta mina glasögon som jag glömde inatt. I eftermiddag skall jag i alla fall kolla på en ny lägenhet. En etta på 36kvm nere på drottningatan. Hoppas den är något att ha för just nu lever jag i en kappsäck! Jag börjar första hur rymlingar känner sig. För jag känner just nu att jag inte har något hem och det är ingen rolig känsla!

Kommentarer
Postat av: Zazza

Men herregud så kan du ju inte ha det! Prata med din hyresvärd eller med tidningen! Hamnar det där får de ju dåligt rykte och MÅSTE göra något åt saken ;)

2009-03-11 @ 12:58:26
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0