stackars mig

Jag varnar er, nu kommer ett inlägg där jag kommer tycka otroligt synd om mig själv, men det är bara för er att acceptera eller sluta läsa nu helt enkelt!!

Först får jag och katterna råtta i lägenheten så vi inte kan bo hemma förens allt är klart. Och nu har vi inte ens någonstans att bo där vi kan bo tillsammans och jag saknar dem som en tok. Vet ni vad jag har råkat ut för nu? Jo, precis när jag kollade tempen hade jag inte längre 38.5, utan nu var det uppe på 39grader vilket innebär att jag för tillfället är ganska så het då min normala kroppstemperatur ligger på 36.5 typ. Detta innebär även att jag inte komma kunna vara med under modevisningen ikväll på stenungsbaden som jag sett fram emot så jäkla länge och jag som ska ha på mig en så fin rosa korsett inatt! Men så åker jag på influensa istället! KUL LIV JAG HAR! så jäkla typiskt mig det här ska ni veta! så tanken med det här inlägget är att ni alla som läser skall tycka synd om mig för när man inte bor hemma längre får man inte den sympatin riktigt. Igår låg jag hela kvällen och försökte få mamma och säga att det var synd om mig, men icke då! Inte en enda gång!!!!
Det enda positiva i det hela är ju att jag inte missar finalen i melodifestivalen!!!!! Allt ont för något gott med sig, precis det jag tror på!

Kommentarer
Postat av: Zazza

Sympatikommentar:



Åh! JAG TYCKER MASSA SYND OM DIG!!! sänder sympatiska tankar

Men precis, det var inte meningen att du skulle vara katt i ikväll. Det var MENINGEN att du ska se melodifestivalen och det är ingen idé att trotsa ödet. ;D



Men nu var det sympati du ville ha och då ska du få det:

TYCKER SYYYND OM DIG!

Stackars Malin :( Staaackars Malin! Krya på dig!

2009-03-14 @ 16:36:32
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tänka sig att lilla mamma visst tyckte synd om dig igår och sa det också.

2009-03-15 @ 07:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0