trött

det har varit en lång men rolig dag. Har spenderat den på resemässan och man blir verkligen ressugen när man går där. Har samlat på mig ett litet lager med pennor iaf. Alltid bra att ha, speciellt när jag är expert på att slarva bort dem. Blir nog absolut en tur till mässan även nästa år.

Kvällen har spenderats framför tvn och framför spisen och då inte med matlagning utan med leksaksjakt. Sivert har försökt få tag på en leksak hela kvällen och snäll mamma som jag är skulle jag hjälpa honom. men när jag drog fram leksaken en bit fick han för sig att han skulle dra fram den själv och det resulterade hela tiden i att han putte tillbaka den under spisen. Han är inte alltid smart den där alltså! Imorgon är det dags för skolan, men börjar inte förens kvart över ett. Sovmorgon med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0