Funderingar

Sitter och funderar lite på mitt barbord och stolar jag har här hemma. Det används inte allt för ofta och det är lätt att det blir ett avlastningsbord för bara massa skit. Funderar på om jag ska ta bort det och sätta någon bokhylla eller något där istället. Sitter och kikar inne på IKEAs hemsida nu och har mina små planer. Får fundera vidare på det här helt enkelt :) Har lite dåligt med förvaringsutrymmen också eftersom det är en ganska liten lägenhet, så skulle vara bra med någonstans jag kan ställa saker faktiskt :)




Funderar på något enkelt som den här. Den går precis in under min hylla jag har där, får visserligen ta bort den kanske då, men det är ett senare problem. 995kr för denna, självklart på IKEA, precis som resten av min lägenhet.. hehe

Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

jag bor vid bokenäs :p nästan vid eriksberg så då har du varit här ute mkt :) så himla fint :)

2009-09-08 @ 17:00:39
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0