Vad är kärlek?

Jo kärlek är när man kommer hem efter en två veckors lång semester och möts av två katter som vägrar lämna ens sida (okej Bosse var asförbannad till en början och vägrade krypa fram under bordet). Både gårdagen och även idag har spenderats med mycket mys och går jag utanför dörren bara ett par minuter är de glada som aldrig förr när jag kommer in igen...  Det är kärlek mina vännner och min underbara semester kommer jag skriva om när jag har ork till det. Kroppen går fortfarande efter Thailandstid så jag är otroligt trött! Vaknade tre inatt och var klarvaken för ja då var klockan 9 på morgonen i min kropp! Ja så kan det vara ibland. Nu ska iaf jag o grabbarna bus sova och myyyyysa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0