Välkommen helgen

Föreläsningar hela dagen i skolan. Sista handlade om IT i skolan, vilket jag är väldigt intresserad av. Men tyvärr var inte föreläsaren den bästa, men intressant ämnte. Jag är verkligen för att barnen använder sig av datorer i förskola och skola. Men många är negativa mot detta. Varför undrar jag, men alla har vi olika åsikter om allt, så jaja. Ofta finns det datorer tillgängligt, men barnen får inte använda dem. Skumt..

Det är tatueringsmässa här i stan denna helgen och jag vill dit, men samtidigt vet jag att jag borde hålla mig ifrån den. Bara det ljudet gör mig sugen på att göra nya och då vet jag att det inte tar lång tid innan de sitter där och det är dyrt.. Men när Red Rocket öppnar igen efter renoveringen så ska jag dit och boka, för denna måste jag göra så är det bara och det kommer ni förstå när ni får se den. Kommer bli så fin..

Imorgon är det filminspelning på dagen och middag på kvällen. Får se om jag och eve kanske kikar bort en stund på mässan innan vi ska till olearys. Med oss vet man aldrig nämligen.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0