jag har haft tur

Tänk vilken tur jag har egentligen. Omger mig hela tiden med små filurer som ger mig så mycket lycka. Har jag inte Sivert&Bosse vid min sida så är det min underbara Max som är det värdefullaste jag har. Självklart är även smågrabbarna mitt allt, men bandet mellan mig och Max är så otroligt starkt. Hela tiden har jag dessa grabbar som sprider så mycket glädje. Blir alltid mött i dörren och blir välkomnad hem, när jag säger hej på morgonen kommer små grabbarna och lägger sig bredvid mig, när jag ska gå hemifrån gör Bosse allt för att jag inte ska gå, även hakar fast sig i mitt ben. Mina vänner, detta är kärlek - drömmen hade varit om alla tre kom överens, men det kommer förbli en dröm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0