naglar

När jag var yngre var jag en riktig nagelbitare och slutade inte förens på gymnasiet någon gång och jag var beroende på riktigt så det var tufft att få ett stopp på det. Men jag lyckades jävligt bra och nu har jag långa fina naglar. Har kommit in i en period där jag älskar att prova olika lack, sätta på stenar, klisterdekaler och bara exprimentera helt enkelt. Måste bara köpa en bra fil för den jag har nu är så grov, inte bra. Målade för en vecka sedan på ett blått lack från depend och tog idag bort det och nästan inget var borta. Varje lack från depend kostar 25kr, nästan gratis alltså och idag målade jag på ett grått. riktigt snygg färg. ska köpa på mig massa nagellack och inte bara i tråkiga neutrala färger utan färger som sticker ut lite. Sånt tycker jag är roligt. Har även tänkt göra fransk manikyr, fast inte med det klassiska vita utan med färger. Det tycker jag är lite najs. Vilka planer jag har för mitt liv va?! haha


det är det blåa jag har hemma. Lite sugen på det guldglittriga. :) Kanske jag ska ha tills nästa helg, ha det som fransk manikyr? Ja så får det nog bli!


Kommentarer
Postat av: Agnes

åh jag gillar också att exprimentera ;) Men ett tips, det guldglittriga är jättedåligt :( det smular sönder och själva lacket torkar jättesnabbt även fast man stänger locket noga. Jaja, bara ett tips som sagt :) Ha det jättebra!! kram

2010-05-28 @ 18:31:15
URL: http://itsagnes.devote.se
Postat av: Kimmey :)

Jag älskar nagellack! :D

Har hur många som helst, kan knappt gå utan nagellack. :D



Det gråa du pratar om hade jag tänkt måla på nu och det är skitsnyggt :)

2010-06-18 @ 13:38:41
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0