2 år går fort?

Det pågår just nu en brottningsmatch här hemma och jag insåg precis att om två år är det antagligen en till som kommer försöka vara med och leka. Eller det är vad jag hoppas i alla fall. Jag hoppas ju självklart på att få ett jobb direkt efter skolan, så fort jag har ett jobb börjar jakten på större lägenhet. Har jag ett jobb kommer jag inte ta semester under sommaren utan om det går kommer jag ta semester september - oktober nångång. Om det fungerar jobbmässigt vill säga, det vet man aldrig. Varför så sen semester då? Jo, det ska ju komma en hund till detta hushållet. Min första tanke var att jag skulle hämta henne under sommaren, men då är man ju iväg på så mycket och att ta med hunden är inga problem så sett. Men jag får mindre tid under min ledighet att få hunden och grabbarna att fungera ihop. Därför vill jag vara ledig typ ett par tre veckor under hösten då det inte är tusen saker som händer hela tiden utan jag kan koncentrera mig på att alla kommer överleva tillsammans ;) Man får inte vara dum, men min plan kommer väl gå i stöpet :P Men två år iaf, det går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0