Harry Potter

Har spenderat hela dagen i Jimmys (eller kanske ska säga att det är min) soffa och kollat de tre första Harry Potter filmerna. Ska se 7:an nästa helg så ska hinna med alla innan dess. Så Jenny hurry up med 4:an så jag kan ta den snart. Nu är jag däremot hemma med Bosse i knät och huvudet lutandes mot Siverts rumpa, den är allt bra go den.

Gårdagen bjöd däremot på ett Zumbapass. O nej, jag ska vara ärlig och säga att jag verkligen inte tycker om det. Nu har jag provat både hemma och på klass, nu får det räcka! Våga Vägra Zumba!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag är klar med fyran:)

2010-11-21 @ 11:27:10
URL: http://jennyssen.blogg.se/
Postat av: jennifer

MEN min måste du testa också !!!!!! :P bara testa!! :)

2010-11-21 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0