Lovely day

Herregud vilken energi jag har haft idag. Vaknade runt halv 10 men låg och drog mig en stund tillsammans med två gosiga pojkar. Sen drog det igång med städning och stickning här hemma. Ojojoj vad det gick. Blev sedan en tur in till stan med Sändii och magmusklerna fick arbeta, tro mig efter den historien hade ni legat vikta av skratt. O som alltid på måndagar avslutar jag dagen på friskis&svettis och mitt favorit jympapass. Kan man avsluta dagen på ett bättre sätt än att verkligen köra skiten ur kroppen? Nej jag tror inte det. Nu sitter jag här och tar det lugnt och jag har Jimmys gamla klasströja på mig. Varför jag har den vet jag egentligen inte, men av någon anledning fick jag den för ett år sedan eller nåt. aja,go är den iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0