bullkatter

Jenny skickade och frågade om grabbarna inte kunde stanna en stund till, de ska nämligen baka kanelbullar. Jomenvisst tänkte jag och skrattade lite rått inombords. Efter att ha känt Sivert&Bosse lite mer än två år borde hon inse att det kan bli tufft. Mina grabbar vill nämligen vara med överallt och hela tiden och de är nyfikna som få, så ja ni kan ju tänka er hur det kommer bli för henne. Eller så kommer de tröttna efter två minuter det vet man aldrig. Men desto mer vila till mig och sen bullar när jag kommer och hämtar mina små nissar som jag faktiskt saknar lite. Nog för att det har varit skönt att få en lugn dag, men inget går upp mot mina grabbar så är det bara..


Älskade gullungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0