neonnaglar och förkylning?

Har suttit nu på morgonen och skrivit lite inför grupparbetet på fredag. Gött att beta av det lite då och då. Idag var tanken att jag skulle träna och så även igår, men tror att jag har åkt på nån förkylning. Vaknar varje morgon med halsont och huvudvärk som jag inte känner av direkt mycket under dagarna, men jag känner mig otroligt seg. Så får bli promenader de närmsta dagarna och träna till helgen. Nästa vecka är det dags för utbildningen också, får INTE dra på mig några baskilusker till dess. Inte bra, inte bra.

Har ett neonrosa nagellack för tillfället, måste säga att det piggar upp jäkligt mycket när man sitter och skriver.


neonfärgen fastnar dock inte på bild, men glittertipparna syns lite bättre på bild än i verkligheten.. Alltid nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0