day off

Gick av min första jobbhelg idag och imorgon är jag ledig. I fredagskväll när min jobbarkompis gick hem sa hon: Du kommer då inte sova mycket inatt, inga nya kan sova i början. Oj då tänkte jag. Men vid kvart över 10 skulle jag lägga mig och läsa i en bok, en halv sida senare lägger jag ifrån mig den och stensomnar och sover hela natten. Var likadant inatt, kollade en film och la mig och stensomnade. Blev väckt runt 4tiden, men somnade så sött om igen. Jag som annars har svårt att sova när jag inte sover hemma och med andra ljud, men på jobbet går det tydligen hur bra som helst och det är väl skönt då jag har ganska många dygnspass.

Dagen idag bjöd på en mycket trevlig fika tillsammans med Göllet. Min vapendragare på gymnasiet! Var längesedan vi sågs nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0