nästan en liten chock

Vet ni vad min pappa sa förut?! Att min senaste tatuering är snygg, men han tog tillbaka det lika snabbt igen och sa att många andra tycker den är snygg :P Det tog 4 år för honom att säga att en av mina tatueringar är snygga! Framsteg! wihoo... Tänk att man ska behöva vänta ganska exakt 4 år för att han ens ska öppna munnen när det gäller mina tatueringar. När jag kommer hem med en ny kollar han på den och går lika snabbt igen utan att säga ett ord. Han är lite tokig min kära far!


ja, som ni förstår så är det inte så konstigt att han tycker den är snygg eftersom det är den snyggaste tatueringen i världen om jag får säga min åsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0