privatliv?

I min lilla familj lever vi tydligen efter regeln "Vi gör allting tillsammans"! För det gör vi verkligen här hemma i min lilla lägenhet. Sedan barnen flyttade hit går vi på toaletten tillsammans, vi sover tillsammans, lagar mat, diskar, städar, pratar i telefon, ja vi gör ta mig fan allt ihop. Privatliv vad är det liksom? Den enda gången jag får vara själv det är när jag duschar. Lite skönt att slippa katterna då faktiskt.

Drömde inatt att jag "pimpade" min tatuering på låret. Någon gjorde glitterkonturer runt den när vi skulle nånstans och det blev ascoolt så jag var tvungen att prova lite förut. :P Har en lila glittereyeliner och det blev fräckt ska ni veta.. haha det ska jag göra nångång till sommaren.. :P Piffa till skapelsen lite liksom.

Ikväll är det Borås som gäller. ska åka ner till edet om en liten stund där det bjuds på köttfärslimpa och sen vid halv 5 eller nåt åker vi till borås. Vi vet inte riktigt vart vi ska väl där, så det är skönt att vara ute i god tid. Idol igår förresten, fy satan vad robin e var bra. Aldrig hört något bättre från en idoldeltagare. Han var t.o.m bättre än hiding var förra året och det är svårt att slå ska ni veta :D Men han var helt galet bra igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0