Jag har aldrig...

Jag har verkligen aldrig huvudvärk, men vad tror ni jag har gått runt med hela dagen? Jo just det, huvudvärk. Det spränger i hela huvudet och känner mig febrig så jag ringde faktiskt och sjukanmälde mig idag. Känns inte som att jag skulle göra så mycket nytta på jobbet idag ändå :S  o det blir ju inte bättre av att jag hittade en underbar klänning idag som "bara" kostar 700 kr.. Den satt verkligen perfekt och var hur fin som helst. Hoppas den är bort när jag får lön för jag vill egentligen ha den, men 700 spänn för en klänning är ganska mycket pengar tycker jag. Men den är verkligen underbar och satt  PERFEKT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nnika

herregud.. alldeles för mycket pengar för ett klädesplagg tycker jag.. ;-)

2009-07-09 @ 16:56:20
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0