Familjen Kaos livsmotto

I familjen Kaos lever vi efter ett motto: Vi gör aldrig något ensamma, allt ska vi göra tillsammans. Jag bör tillägga att det inte är jag som har upprättat detta motto, utan det är mina pojkar. Idag till exempel skulle jag baka lite bröd, själv i köket. Men Bosse som lever efter mottot gjorde mig sällskap och smakade på alla ingredienser när de hamnat i bunken. Filmjölken smakade nog godast. Han var även med och skulle hälla i mjölet vilket slutade med att det var liiiite för mycket mjöl utanför bunken. Men limpan vart fin i alla fall! O det är väl allt tack vare Bossemannen kan jag tänka mig att han tycker..


De senaste veckorna har han varit mitt sovsällskap. Inte helt fel att han en mysig grabb bredvid sig, men när han ska envisas att ligga på mina ben och inte bry sig om för fem öre att jag får kramp eller att han tar upp hela sängen så uppskattas det inte lika mycket. Tur för lillen att han är så söt, han kommer undan med mycket tack vare det <3


Den manliga delen av familjen Kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0