nitlotten och sand

gårdagen var riktigt rolig. jag,evalotta och louise satt här hemma igår och åt lite pizza och förfestade och sedan tog vi bussen upp till thn (ja, jag åkte buss, var väl 6 mån senast jag satt på en buss) och vi gick till nitlotten. Satt och tjötade lite och sedan kom det tre galna killar och tjötade och jag satt och skrattade så jag grät. hade sjukt roligt. träffade även min gamla klasskompis sara och det var hur roligt som helst. har inte sett varandra sedan studenten, så det blev stort kramkalas. träffade även jobbarkompisen david en sväng inne på nitlotten. När det stängde 01 gick vi vidare till sand och dansade järnet. En riktigt rolig kväll blev det. Får vi se till att göra oftare när inte alla jobbar till hösten, har inte direkt att hitta dagar alla kan nu i sommar. :P

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0