planering, planering

Har suttit och kollat ut på IKEAs hemsida vad det är jag vill ha. Eller det har jag iofs gjort i ganska många veckor nu. Vet vad det är för typ av möbler jag vill ha och jag hoppas jag hittar det i butiken imorgon. Kommer bli en heldag där nere och jag längtar verkligen. Har ju varit på IKEA flera ggr, men aldrig i flyttsyfte. Nu kommer vi bara ägna dagen åt mig och min lägenhet och jag får bestämma allt! :D Kan det bli bättre. Var skitroligt när vi var nere och handlade inför Jennys flytt. Där gick jag och slängde ner saker i vagnen som jag tyckte att hon behövde. Men jag ska vara hård mot henne om hon försöker samma metod med mig, min lägenhet är inte lika stor som hennes, jag har inte massa plats för skit. Mitt kök är väldigt litet så där skall jag inte ha en massa onödiga saker = 2000 knivar och gafflar och dyl, flera olika koppar, 1000 olika glas, 20000000 matförvaringsskit.. Nej, jag ska ha det ordnat i mitt kök. Är tanken i alla fall. :D Nej, nu längtar jag verkligen till imorgon. LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Okej! Kvart över nio it is.

2008-08-24 @ 00:58:16
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0