bytt från blogspot

Trivdes inte riktigt på bloggspot, så jag bestämde mig för att flytta hit till blogg.se istället. Får hoppas jag trivs bättre här.

Vilken värme sommarsverige bjuder på idag.Är nästan 30 grader här så fick ta mig en liten paus från solen för luften står nästan helt stilla. Skulle vara skönt med ett dopp, säger jag som är världens största badkruka, men får hålla mig ifrån det lite till eftersom jag är nytatuerad. Eller ett litet snabbdopp tar den väl inte så mycket skada av men vill ändå avakta lite till.

Blir grillning här hemma idag. Kyckling och potatissallad. Gud vad gott. Har inte grillat sedan midsommar så det är på tiden nu. Satt och pratade med Josse nu på msn och hon ska till tyskland samma dag jag skall åka ner till henne så hon ska köpa hem ett par flak till mig. Perfekt. Behöver man inte tänka på det på ett tag. haha.. :D


Jag och Josse för snart två år sedan! Vi har förövrigt känt varandra i 5 år iår!

Kommentarer
Postat av: linn

välkommen till blogg.se då =) jag har också gått in i bloggträsket det senaste

2008-07-05 @ 16:13:28
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0