fullt upp

idag har jag haft fullt upp hela dagen känns det som. jobbade 06-14 hem och åt lite, sedan vid halv 4 körde jag jimmy till en kompis, åkte till affären och sen hem till U-K. Var hemma igen vid kvart i 6 eller nånting och då var jag trött ska jag säga er och det sitter fortfarande i vilket är bra eftersom jag ska upp 5 imorgon så ska alldelles strax sova tänkte jag.

Imorgon blir det tufft. Jibbar först 6-14 sedan hem och börjar 22 igen och slutar 06, sen blir det ev jobb på fredag igen och börjar då 14 och slutar 22. men fredagen är inte helt spikad än. får se imorgon hur det blir. så kommer nog vara ganska trött i helgen när jag gör eftermiddag. men det får gå. har bara 8 dagar kvar att jobba av denna sommaren så det är lugnt. ;)

Nej, nu blir det ett avsnitt av sally och sen sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0