sista

Idag gjorde jag min sista förmiddagshelg för denna sommaren. Har efter denna perioden bara en period plus två förmiddagar kvar. Skönt!

Jobbade med Roxana idag. Var på samma avdelning som henne förra året, men nu är vi olika skift så det var riktigt roligt. Dagen gick fort. :D

Kan ju säga att min tatuering kliar så otroligt mycket just nu så det är helt galet. Vill ta ett rivjärn eller nåt och klia tillbaka, men det får man ju inte. Men är ganska mycket skorpa som är borta nu, så just nu ser den inte så snygg ut. Ser nästan helt sjuk ut faktiskt. Men kommer ju bli snygg sen igen när den är läkt!

Blev ju inget fallens för mig detta året, eller jo var uppe en sväng med Louise igår eftermiddag, men vi gick bara o kika lite. Men eftersom jag gått upp fem hela helgen blev det ingen utgång. Lite synd, hade varit roligt. Blir nästa helg istället. Ska till Josse då nämligen och då är det helsingborgs festivalen. Har aldrig varit där så ska bli kul. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0